söndag 31 januari 2010

Slapparsöndag

Japp, vi har en riktig slappardag idag. Sambon har jobbat natt, så det är lugna och relativt tysta aktiviteter som gäller hos oss idag. Måste dammsuga och svabba golven idag, men det får snällt vänta tills sambon har vaknat. :)

Jag har passat på och fixat lite med alla bilder som bara tankats ner i datorn och som jag inte gjort ett skvatt med. Nu har jag hunnit organisera dem och redigerat några av dem. Vi har en rätt bra kamera, så jag behöver inte redigera dem så himla mycket.












En Nikon D70 som vi är väldigt glada för.


Så här såg det ut hos oss imorse efter att vi ätit frukost och fått igång brasan.








Stora tjejen spelar Mitt Djursjukhus och jag fixar som sagt med bilder på den andra datorn.








Brasan är tänd och minstingen är nöjd med att ha lekt med sina leksaker plus lite annat...

Eftersom utetemperaturen ligger på -20 grader, kommer vi att ha inomhusaktiviteter idag. Vi ska prova baka ett matbröd på dinkelmjöl, jag återkommer med recept om brödet blir lyckat.
Dags att lägga mistingen.
Ha en ljuvlig, om än kall dag.
P&K
/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar