tisdag 2 februari 2010

Mina vänner

Namn: K - - - -
Adress: Kalmar, Sverige
Telefon: Använder jag ofta
Födelsedag: 29 oktober
Stjärntecken: Skorpion
Hårfärg: Cendré/ljusbrun/mellanblond (beror på vilken frisör man frågar)
Ögonfärg: Blå
Syskon: Halvbror (äldre) och lillasyster
Mina intressen: hinner inte med några nu när jag har småbarn igen. Saknar att träna mig själv och en hund, hålla på med handarbete, gå på bio och lyxa till det med restaurangbesök på helgerna.
Favoritmat: Kinamat, mums!
Favoritidrott: Step up, utan tvekan! Gillar dock aerobics och styrketräning nästan lika mycket, men bara nästan.
Den bästa boken jag läst: Dan Browns ”Änglar och demoner”
Husdjur: tre hundar och en katt
Min bästa vän: Jag har få "riktiga" vänner, men min syster, Pernilla och Jossan hör definitivt till de jag anser vara mina ”riktiga” vänner.
Favoritsång: Så många, men har alltid gillat AC/DC , olika versioner av träningsmusik (just nu, lady Gagas Bad Romance, den får mig att vilja träna i sjuka mängder!) och jag gillar Pink skarpt!
Favoritämne: Engelska
Favoritprogram på TV: Navy CIS, Grey´s Anatomy, House m.fl.
Jag tycker om: Min familj, kärlek, värme, att diskutera, att träna…
Jag avskyr: Att resa ensam, att somna ensam, inskränkta och egoistiska människor
Favoritprinsessa: Prinsessan Fiona i Shrek
Jag vill bli: berest, allmänbildad och välbetald
Favoritfilm: Dirty Dancing (ja, men den har hängt med sen jag var 13 och jag överger den aldrig!!), Gudfadern, alla Astrid Lindgrens barnfilmer, Erin Brokovich, You´ve got mail… Listan kan bli hur lång som helst…
Favoritglass: Gammaldags vanilj med krossad choklad. Om man inte har ätit glass i Åhus hamn… Då är glass gott oavsett smak!!!
Min favoritdag: En dag full med kärlek, skratt och stoj… Men i vardagen: lördag. ;)
Min bästa dröm: Minns ingen, om man inte räknar med dagdrömmar…
Min värsta dröm: Drömmer ofta om mina föräldrars bortgång.

Ha en fortsatt skön kväll.
P&K
/K

1 kommentar:

  1. Jag vill tipsa dig och dina besökare om:
    Kurs i Tvåändsstickning

    Bogesundsslottsvandrarhem i Waxholm 22-23 maj

    Vi lär dig grunderna och att sticka olika slags mönster
    med hjälp av grundmaskorna.

    Kursen omfattar
    Uppläggning
    Räta, Aviga
    Läsa mönster
    Sticka fläta
    Krokvarv
    Krus
    Ökningar, Minskningar
    Djupmaska

    20 platser, först till kvarn gäller!

    För mer information besök
    www.stickkurs.se
    info@stickkurs.se

    Hjärtligt välkommen önskar
    Marie-Louise Ullman
    &
    Agneta Byers

    SvaraRadera