lördag 30 januari 2010

Såna här listor kan vara kul ibland.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att få tillbringa tid med min familj

Vad gjorde du kl 08 imorse: Gick upp med mina två yngsta tjejer

Vad gjorde du för 15 min sedan: Nattade barn och sade hejdå till sambon som åkte till jobb.

Det sista du sa högt: Jag älskar dig.

Det senaste någon sa till dig: Jag älskar dig.

Vad har du druckit idag: thé, kaffe, vatten, cola light och en öl till middagen

Vad var det senaste du åt: tacos

Vad var det senaste du köpte: fika till barnen på Leos Lekland

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun

Vad är det för väder hos dig nu: Kallt! -13 grader

Godaste glassmaken: Krossad choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!

Sover du tungt: Nej, då jag har småbarn varav ett är under året.

Drömmer du mardrömmar: Sällan.

Trivs du med ditt jobb: Jag älskar mitt jobb även om det är stressigt och alldeles för underbetalt.

Favoritklädsel: Allt från jeans till kostymbyxor, klänningar och kjolar i olika utföranden.

Favoritlåt just nu: Bad romance – Lady Gaga, den får mig att vilja träna mängder!

Vad ser du om du tittar till höger: Vår braskamin och trappan upp till övervåningen.

Vad gör dig glad just nu: Min stora tjej som sjunger för sin minsta lillasyster.

Vad ska du göra härnäst: Natta resten av barnen. Sen ska jag borsta tänderna, tvätta ansiktet och lägga mig i sängen och läsa Mankells Kinesen.

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött och samvetet gnager då jag svullat idag igen, trots att jag ska ner ytterligare två kilo.

Favoritgodis: Lösgodis, älskar hallon- och lakritsbåtar! Äter dock inte godis nu, så det får bli cashewnötter.

Kläder just nu: Svart BH, trosor, svart topp, baggyjeans och strumpor

Sommarplaner: Bygga hus, åka ner till Holland, sola och bada och umgås med familjen.

Hur många kuddar sover du med: Två

Spelar du något instrument: Nej, tyvärr...

Morgon eller nattmänniska: Morgon

Vad är viktigast för dig: Att min familj och jag mår bra.

Är du kittlig: Ja, ganska.

Snarkar du: Nja ibland

Stjärntecken: Skorpion

Äckligaste insekten: Spindlar och getingar

Stökigt eller välstädat: Välstädat

Längtar du mest efter just nu: Vårt nya hus och våren

Ha en fortsatt skön lördagskväll, det tänker jag ha.
P&K
/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar