måndag 14 september 2009

Film

Ja, det finns filmer som jag sett många gånger men som fortfarande berör mig.
Satt och tittade på Notting Hill igår kväll, och det är just en sådan film. Det är inte så att jag gråter till den, men den sätter igång tankeverksamheten kring en massa olika saker som hänt i mitt liv. Det är som att ha terapi med sig själv. Och det är en bra sak. I brist på personer att prata med så har jag en inre monolog med mig själv. Det är toppen! Det finns så många saker i den filmen som jag tycker är bra, en TOPPENFILM helt enkelt!














Stora tjejerna är skjutsade till skolbussen, sambon ligger och sover efter ett nattpass och lillsnäckan sover också, så jag ska passa på och lägga mig på sofflocket ett tag innan jag ska ta tag i dagens bestyr.

Må så gott därute.
//K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar