fredag 13 januari 2012

LCHF dag fem

Imorse stod vågen på 64.6 kg fast det bara gått fyra dagar med LCHF och två PW-pass (PW=Power Walk) på 30 minuter. Det har resulterat i -1,1 kg på 4 dagar. Det här kan jag lätt vänja mig vid!

Jag hinner inte PW i 50 minuter som KZ förespråkar eftersom jag jobbar länge må-to, men orkar med ett 30 minuters pass på mitt promenadband framför TV:n. Idag ska jag dock ut i 50 minuter med hunden för idag är det fredag och jag slutar tidigt! Sen är det ett pass kvar som jag ska klämma in under helgen, så har jag i alla fall gjort två PW på 50 minuter och två på 30 minuter. Hoppas att medelgympan satt igång igen för terminen, då ska jag dessutom svettas i en hel timme på söndag kväll.

LCHF, I dig it! Den enda nackdelen är att den här kostomställningen fuc-at upp min hy. Ryggen ser ut som ett månlandskap med stora blaffe-finnar som gör svin-ont! :( Hoppas det ger med sig.
Nu dags för veckans sista arbetsdag.
/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar