onsdag 22 juni 2011

Sommarsolstånd och sena kvällar

I går var årets längsta dag, och barnen och jag tog verkligen fasta på det. Sambon sov, han hade jobbat hela dagen och skulle ha nattpasset med...

Det var ljust ute till 22.40 och jag fick in de stora barnen 22.00, då jag hade lagt minstingen. Bilderna är tagna halv tio på kvällen. Så underbart med sommarlov och långa, ljusa kvällar! Det är de man längtar efter i februari, då vintern känns oändligt lång.




Idag ska töserna och jag åka in till Bauhaus och köpa loungemöbler till altanen. Sambon ska skruva trall idag, det har inte blivit så mycket med skruvandet än, han har jobbat så mycket.

Nu är det dags att väcka de stora töserna för lite sommarlovsprogram på TV:n och sen frukost.  Själv älskade jag sommarlovsprogrammen på TV på morgnarna och det gör mina töser med. Morgonmys på hög nivå!
/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar