lördag 18 juni 2011

Potträning - att kiss och bajs kan få vuxna människor jubla...!

Visst är det lite märkligt att vuxna människor kan bli så glada över att en liten tös gör sina behov? Men, nu är det faktiskt som så att vi började med potträningen den 1 juni, när vi visste att vi var lediga fem dagar på raken. Tre olyckor i samband med nr. ett och två olyckor i samband med nr. två är vad vi fått städa/tvätta. Kan inte minnas att det var så lätt med de äldre tösernas potträning...

Nu är minstingen helt blöjfri både här hemma och på dagis under dagtid och under middagsslumrandet, och hon säger till när hon behöver uträtta sina behov, oavsett om det är nr. ett eller nr. två. Vi är såååå stolta över hennes kiss och bajs. Det är nästan löjligt hur vi åmar och kråmar oss, men det har gett resultat. Idag är det den 18:e, så på lite mer än 14 dagar hon hon lyckats med den bedriften. Sicken tös! <3 <3

Baby Björn - Good shit!

Idag har jag och töserna varit på Leos Lekland, vilket kanonbra ställe! 100:- för inträde per barn, vuxna gratis och så mat till rimligt pris. Helt suveränt när vädret är regnigt, som idag. Har ni ett lekland i närheten, men är tveksamma, tänk om, tänk igen och gör ett besök, ni kommer inte att ångra er.

Leos Lekland - Kalmar

Jag har fortfarande inte hört något från läkarna angående alla mina undersökningar som jag varit på, så förhoppningsvis är förträningen i halsen bara ett brock och knölen utanpå halsen bara en fettknuta. Hoppas, hoppas, hoppas... Onda tankar väck med er. Positiv energi! Jag laddar fullt av den. Nu har ju sommarlovet börjat och jag har en hel sommar att se fram emot tillsammans med min underbara familj. <3
Nu ska jag ut och gå i det regniga vädret med minstingen och jyxen.
/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar