onsdag 19 oktober 2011

Härlig kväll efter en skit-dag blogg

Ja, så kan man summera den här dagen. Den sög från det att jag satte foten innanför dörren på jobbet tills det att jag satte mig i bilen på väg för att hämta min lilla tös på dagis. Enda ljuspunkten var några av mina kollegor, som gör det värt att åka till ett föga inspirerande arbete dag efter dag.

När vi väl kommit hem lagade jag snabbt ihop lite makaroner och köttbullar och sen tog jag och minstingen med oss sambons fyrbenta lilleman och gick en rask promenad innan mörkret hann sänka sig över vårt lilla samhälle. Vi hann gå ca fyra km och nu känner man sig så nyttig när man väl parkerat ändan i soffan.
Kvällen har varit härlig, den kan ju inte vara annat med underbart sällskap, soffmys, tända ljus och en brasa som sprakar i kaminen. Livet är gutt trots allt. :o)




Framgång är att få det du vill ha
Lycka är att vilja ha det du får
- Ingrid Bergman


/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar